مقالات علمی | مقالات پژوهشی | مقالات به روز علمی جهان

جدیدترین اخبار اتفاقات و رویداد های علمی جهان

مقالات علمی | مقالات پژوهشی | مقالات به روز علمی جهان

جدیدترین اخبار اتفاقات و رویداد های علمی جهان

  • ۰
  • ۰

ردیت reddit این روز ها به یکی از محبوب ترین و داغ ترین موضوعاتی تبدیل شده است که افراد زیادی نیز نسبت به آن واکنش نشان داده و در همین راستا بر معروفیت آن نیز افزوده شده است. شما در ردیت می توانید نسبت به خبرگزاری هایی که از سوی افراد مختلف انجام می پذیر واکنش نشان دهید و به تبادل نظر و ... در رابطه با هر پست و موضوعی بپردازید. ردیت یکی از موفق ترین سایت ها و مجموعه هایی است که توانسته است د رمدت زمان بسیار کمی به این موفقیت دست پیدا کند که به سومین سایت پر بازدید آمریکا تبدیل شود. در ادامه به بررسی موضوع پر بازدید شدن این سایت می پردازیم. 

میزان بازدید ردیت

با توجه به اینکه هم اکنون مبحث خبر جزو پر طرفدار ترین و پر بازدید ترین موضوعات در میان عموم مردم می باشد از این رو مجموعه ردیت علاوه بر فراهم آوردن محیطی مناسب برای به اشتراک گذاری انواع خبر، امکانات متعدد و مختلفی را نیز برای این مجموعه فراهم آورده اند که افراد با سطح دسترسی های مختلف می توانند به این امکانات دسترسی داشته باشند. که به وجود آوردن چنین محیطی برای کاربران نتیجه بسیار خوبی را نیز به همراه داشته به طوری که میزان بازدید این مجموعه حتی از فیسبوک نیز بیشتر بوده است و هم اکنون طبق داده های سایت الکسا به عنوان سومین سایت پر بازدید در آمریکا شناخته می شود. 

ردیت در چند روز اخیر در حال انجام تغییراتی در سیستم خود بوده است و همچنین در ظاهر نیز تغییراتی را اعمال نموده است، در همین حال خبر خوبی برای سایت ردیت از سوی سایت آنالیز ترافیک وب الکسا منتشر شد، ردیت با پیشی گرفتن از فیسبوک به سویمن سایتی که حجم زیادی از بازدید را به سوی خود روانه کرده است تبدیل شده است. ردیت پس از گوگل و یوتیوب در جایگاه سوم قرار دارد و پس از ردیت نیز فیسبوک و آمازون در این رتبه بندی قرار دارند. 

موفقیت ردیت 

علاوه بر این موضوع و مبحث بازدید باید از جنبه های دیگری نیز ردیت را مورد بررسی قرار داد، سایت ردیت توانسته است در نتایج دیگری نیز موفق عمل کند و علاوه بر کسب بازدید زیاد، موفق شود مدت زمان ماندگاری کاربر در صفحه را افزایش دهد. جالب است بدانید که مدت زمان ماندگاری کاربر در وب سایت هایی همچون فیسبوک و گوگل حدود 8 دقیقه می باشد. این در حالی است که این آمار برای ردیت در حدود 10 الی 15 دقیقه است. 

مطمئنا در آینده با توجه به آمار خیره کننده ردیت، باید منتظر ثبت رکورد های جدید از این مجموعه داغ و پر طرفدار باشیم. اگر تمایل دارید می توانید نسبت به ثبت نام در ردیت و استفاده از امکانات ان اقدام کنید تا با محیط و فضای این مجموعه آشنایی داشته باشید. 

  • ۹۹/۰۹/۱۷
  • ali bagheri

بازدید ردیت

ردیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی